Orlando MagicSunumunda yeni logosunu ve üç yeni gömleği halka sundu. Kulüp, 2010 yılında vazgeçtiği yıldız tema tasarımına döndü.
Sihirli Deklarasyonda “,Logo, geçmişe selamlama pozisyonudur. Yıldız odaklı tasarım, takım şampiyonasının hedeflerine denk gelen “Yıldızlara Uzatma” felsefesini yansıtıyor.“Bildirimler gerçekleşti.
Nostalji ve modern estetik kombinasyonu
Markanın yeni kimliği Paolo Banchero, Franz Wagner Vezik Jalen Öner Genç çekirdek için modern bir dönemin başlangıcı olarak başlatıldı.
Shelly Wilkes, pazarlama ve sihir sosyal sorumluluğu başkanı “,Orlando Magic'in vizyonu, hem içeride hem de sahada dünya şampiyonu olmaktır. Logolar ve gömlekler, bu vizyonun bir uzantısı“Dedi.
Wilkes, yeni logonun hayranların geri bildirimlerine göre tasarlandığını ve nostalji olan modern estetiğin birleştirildiğini vurguladı.
Magic sezonu Doğu Konferansı'nda 41 zaferle tamamladı ve play-off'tan ayrıldı. Ancak ilk turda Boston Celtics'te elendi.